Martin Bodén -

Rix Fm Festival

japp det var alltså rix fm festival i onsdags då, det blev en jävligt kul och lyckad kväll..

Jag trodde ju då att vi skulle få simma till norrköping eftersom att det kom så jävla mycket reng på dan men sen slutade helt plötsligt att regna och blev istället hur varmt som helst de tackar vi för!

Det var som roligast i mitten och fram mot slutet av kvällen va , mycket roligt snack där måste jag säga!!

Det blev alltså till att efterfesta lite i Linköping när vi kom hem så jag , matilda , josse , linnea lilje och marcus drog först till kebabaren och tog oss en liten kebabbit .... där ja bad om en extra gaffel men fick en kniv istället,, dem har lite kvar att lära där känner jag! ... iaf efter kebabbaren så drog vi och satte oss vid domkyrkan där vi satt och hade ett jävla roligt snack!!... och efter en stund så kom det förbi en österikare som slog sig ner så satt vi och berättade allt han behövde veta för att kunna leva i sverige ... t e x hur man får tag på sprit i skägget och hur man raggar tjejjer i sverige och vad de fanns att köpa på systemet ...

Efter det så tog vi en taxi hem ...

Mycket trevligt som sagt!


image58






Vi hörs

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback