Martin Bodén -

Sommaren 2007

Ja sommaren 2007 är ju nu så gott som över och det har varit en riktigt bra sommar, den bästa hittils skulle jag faktiskt vilja säga .. 

Och eftersom att jag känner mig så otroligt sunkig just nu så tänkte jag ta och göra en topp fem lista va:

1.
 - Grekland - Sommarens höjdpunkt helt klart!.. det var sjukt roligt varmt och skönt att bara få komma iväg. lelle och jag ägde eginas gator,,! längtar tillbaka till dem två veckorna där! minnen!


2.- Rix Fm Festivalen - En sjukt kul kväll med malmslättsbönderna och fler folk! en kväll att minnas för allt snack och en massa mer roliga saker!! kan bli svår att slå den nästa år!

3. - Nykvarn festivalen x 2 - Det var två riktigt roliga dagar som bjöd på ett jävla drag hemma hos mackan och rejv på stan med lilje ..redigt kul!!


4. - Skänninge marken - En rolig kväll med matilda , lelle och robin .. beviset på att man kan ha kul även utan alkohol... fast inte lika kul då kanske ..


5.- Fest hos Sabbe - En riktigt rolig kväll med riktigt roliga människor .. kan ju inte bli bättre??


En sommar att verkligen minnas  , kanske inte för vädret men för alla roliga saker! det tackar vi för!!

Vi hörs

Tja!

Kommentarer
Postat av: Lelle

KLart grekland kommer på 1:a plats. det r något man föralltid kommer minnas :) det var så himla underbart att vara där med dig martin. det bästa i hela mitt liv :D

2007-08-26 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback