Martin Bodén -

Alkolördag utan Alkohol

denna lördag ska gå till historien som den segaste lördagen som inte kom någonstans!  kan jämföra med ett alko på stan som hittar en trisslott på marken med en vinst på 1 miljon men när han ska lämna in den så gick den ut för en dag sen ..


det är faktiskt ganska så läskigt om man tänker på hur lite man faktiskt kan göra på en dag och så tar man det minus 3 .. ungefär så mycket har ja gjort idag!


___________________________________________________________________________________________

Men nått bra har jag fått ut av den här dagen iaf ...

..För nu känner jag att jag verkligen kan det här med att ragga på tjejjer riktigt bra efter att ha studerat denna killes teknik ..hur man håller samtalet vid liv , vilka frågar man ska ställa, hur man tar komlimanger ... finns så många små detaljer som man har missat genom åren men nu känner jag verkligen att det sitter ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback