Martin Bodén -

Året som kallades 2007

Då är det sista dagen på år 2007 och jag tänkte haka på trenden och sammafatta det lite kort ..

År 2007 var som vanligt ett år med väldigt mycket blandade händelser .. många dåliga men oxå mångra bra ..
och det har varit perioder då precis alting har känts hopplöst och meninglöst och det var då speciellt i Maj som jag mådde riktigt pissigt eftersom att allting hände precis samtidigt då så då hamnade ja verkligen i deppträsket !
Men som tur var så var jag ju omringad av bra folk så jag klarade mig !
Och förutom det har så har det såklar varit ett år med lite annat strul oxå men det är ju sånt som alla råkar ut för och som ingår i ett år.

2007 var oxå året för nya sjukdomar ... förutom en väldig massa förkylningar så var det  oxå  året jag fick bröstmuskelinflamation ..helt oväntat .. inte nog med det ja fick även körtelfeber dock en väldigt lindrig variant så jag klarade mig undan väldigt lätt så jag är nöjd !

Det var oxå året då handbollen gick överstyr och jag bestämmde mig för att jag inte ville fortsätta spela mer det här året ... lite synd faktiskt . 

Men nu har jag ju bara rabblat upp allt dåligt som har hänt .. det har ju faktiskt hänt väldigt mångra bra saker oxå ..

För 2007 var nämligen året då jag vågade trosta min flygrädsla och flyga till grekland där det var ritkigt trevligt !

Det var även året med väldigt många otroligt roliga fester och andra roliga grejer .. även ett år när man har träffat en masa roligt nytt folk ..

Sommaren 2007 var oxå den riktigt lyckad så den kan bli svår att slå nästa sommar .. men man kan ju alltid hoppas .

2007 har varit ett bra år tycker jag faktiskt ... kanske lite mycket strulande , vissa grejer som jag själv skapade och vissa grejer som andra skapade och vissa grejer som bara hände .

Men räknar man bort allt dåligt så har 2007 var ett spännande och roligt år med många nya människor och många spännande händelser !

Det som jag kommer minnas mest ifrån 2007 är nog sommaren .


Men nu ska det faktiskt bli skönt att byta år och börja om ...

...Jag hoppas på att 2008 blir ett bra år med många nya och spännaden händelser och nya spännande personer .. 
och inte så mycket tjafs .. 

GOTT NYTT ÅR DÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback