Martin Bodén -

En måndag med förändringar

Som alla kanske har märkt så har mitt humör gott som en jojjo på sistonde och jag har ju inte riktigt bettet mig som mig själv i alla lägen (anledningen till det håller ja dock för mig själv) ... men så kan de ju inte fortsätta .. så de ska de bli ändring på!


Orkar inte lägga ner mer energi på att tjafsa med dig längre heller.. även om du ibland verkligen går mig på nerverna och ja går säkert dig på nerverna med men bara att bita ihop o gå därifrån..eller hur?


Kan väl inte säga annat än förlåt till alla som fått stå ut med mig och min jojjo... ska inte hända igen !

image102

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet precis vad du menar, jag har många ups and downs men skönt att höra att du mår bättre i alla fall :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback