Martin Bodén -

Hemma igen

Då var man hemma ifrån julfirandet då !

Det har varit en bra jul måste jag säga , men den här julen kommer jag ändå komma ihåg för att jag är så förkyld och har varit det hela julen så det är nog va ja kommer komma ihåg mest från den här julen ... inte lite förkyld heller utan vi snackar extremt förkyld va !
så det känns ju lite små surt ..

men förutom all snor och hosta så har det som sagt varit en bra jul tycker jag och kan ju inte klaga över julklapparna heller direkt ..
fick ju då ett par bilnycklar .. och en bil då ! dock inte den nyaste av dem nya men inte heller den äldsta av dem äldsta så jag är nöjd ! men körkort fick ja inte med ! ... och en ny tv är påväg ..fick även en hel del pengar ..  det känns faktiskt riktigt bra måste ja säga !

Annars så ska ja fortsätta med mitt inköp av nyårskläder denna vecka oxå .. och även lyckas bli frisk från den här förbannade förkylningen !!

Ha de bra . Tja

Kommentarer
Postat av: kask

ska ta din jävla förkylning och stoppa upp den i din säkert förkylda röööv !

haha.

2007-12-26 @ 13:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback