Martin Bodén -

Lördag

Då var det äntligen helg igen och det känns lika skönt som vanligt  !
Nått annat som känns bra är att jag har gjort mitt sista prov för år 2007 .. skönt!

Igår så kom mina släktingar hit så då blev de till att vara hemma och vara social och leka med deras hund lite va!

Idag har ja inget gjort mycket på dan .. kollar lite hockey o tar de mkt lungt va! (vill ju inte slita ut mig inför kvällen)
dock oklart vad som händer ikväll!

Annars så är körtelfebern helt borta nu precis som ja misstänkte och det känns ju bra .. och bättre känns att jag fick den lindrigaste varianten som man kan få och märkte typ inte av den !

16 dar till JUL

måste ju snart börja handla julklappar o grejjer .. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback