Martin Bodén -

Tomtefest

Igår var de tomtefest på Platå ... kvällen började i Vidingsjö där det faktiskt var riktigt trevligt o ja tycker nästan att vi skulle sålt våra biljetter o stannar kvar där för att väl inne på platå var de ingen höjdare direkt ... visserligen kul att träffa folk och så men känns riktigt ovärt att  ha slängt bort 130 kr på de.. hade de varit gratis ha de känts lite lite bättre idag !
kvällen slutade med taxi hem ungefär vid  3..

Idag har jag inte gjort ett smack ... tänkte dra mig in mot stan men var för trött .. känns som att jag håller på att bli förkyld ... känns ju roligt lagom till jul och allt !

Men om man ska vara lite positiv så är min mp3 klar att hämtas ... får se om det går bättre att få den att funka denna gången då .. vore ju faktiskt en fin julklapp ifrån onoff !


image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback