Martin Bodén -

Sommarlov

japp det fortsätter att rulla på!

I måndags så vart de vingåker med lelle o min familj va, jävla trevligt där och hittade lite kläder iaf till skillnad mot lelle som nästan åkte hem utan en enda påse!!

Idag så har jag varit med elin, jävligt länge sen var de faktiskt men de va riktigt kul :) får göras om oftare!

Imorn så är det då daxs för skänninge marknad så de blir till att åka dit får väl se vad de bjuds på !


Vill även idag passa på att visa fram denna fråga som britta så stolt visade för mig och förklarade att hon skrivit in och frågat :

Fråga:

Är det sant att ollonet försvinner när man har haft sex och att det sedan växer ut ett nytt?



Svar:
Nej, det är inte sant.

(Obs! det är det ju naturligtvis inte britta som skrivit frågan)
säger hon iaf!?



Vi hörs

Tja


Kommentarer
Postat av: britta

hahaha. det var ju du som skrev frågan? det sa du till mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback