Martin Bodén -

För vi har gått ut ettan!

Jävla skönt att man har sommarlov nu då och det firades genom att först vara hemma hos robin där de bjöds på mat o grejer  tevligt trevligt för att sedan åka in till stan där de som vanligt händer nått.
Ja kvällen såg verkligen ut att bli lyckad fram till att allt hände!?!
men frågan är vad hände egentligen??!?!??

Det spelar ju ingen roll vad jag säger till dig för du tror ju ändå inte på ett jävla ord ja säger till dig.

Det känns verkligen som att alla får fel uppfattning av mig 
och vad jag än gör så blir de ändå bara fel!!

Vad fan hände igår?? 

Räcker så. 

image46


Kommentarer
Postat av: Anonym

Martin hur har du tänkt att jag sk kunna lita på ett enda ord du säger till mig då? va hur fn ska jag kunna göra det? du har ljugit så många gånger så nu kan jag inte lita på dig mer. jag fattar inte att du kan se eller förstå att du sårar mig såå jävla mkt. du skiter fullständigt i hur jag känner . kom inte & säg att det är jag som förstör allt eller nåt för jag är bara så jävla ledsen. allt som du just nu gör mot mig det trodde jag aldrig om dig. & du äre så konstigt om folk får fel uppfattning om dig? det tycker inte jag är så konstigt. du har förändrats så jävla mkt på sista tiden..

2007-06-17 @ 13:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback