Martin Bodén -

Jävligt händelserik kväll!!

Nu har en vecka på sommarlovet gått då och den har inte varit allt för händelserik ändå. men en bra vecka har det faktiskt varit.

Igår så var det midsommarfest hemma hos cassandra, riktigt trevligt var de faktiskt men de va tydligen för höggljudt eftersom att securitas kom och tjata en massa så då fick vi packa ihop allt och dra ifråån kasken.

Alla splittrades typ då men vi drog på efterfest inmot stan där de blev bad i stångån.... och josse som skadade sig och folk ringde till 112 o grjejer men de va ingen fara med henne va.

Senare så drog vi oss mot stan typ och jag tyckte att vi hade supit bort tiden ganska så bra men de va inte så konstigt eftersom att min klocka var tydligen 1 timme efter alla andras så när jag insåg att kl egentligen var typ halv 4 och inte halv 3 så tog vi en taxi hem där vi träffade skönaste snubben som körde hem oss på typ 5 min! :D

Och idag har jag itne gjort mkt , vaknade vid kl halv 4 gick upp och åt frukost och har inte gjort nått mer efter de.

Imorn blir de till att åka o fira midsommar hos mina släktingar får väl se hur de blir...

Kul kväll igår som sagt jävligt händelserik! .... bilder från kvällen kommer på
http://martinboden.bilddagboken.se på lördag!

hörs då hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback