Martin Bodén -

Schyst drag

Blev ju inte riktigt som planerat ikväll och det känns faktiskt jävligt surt! 

Nu är det ju fan bevisat jag är för snäll och måste faktiskt sluta med det tycker jag!


Jag ställde upp för er tre o frågade om ni kunde hänga på eftersom ni hade ingestans att va och vad får jag för att jag gör de?? joo ni sticker på en annan fest och jag är inte välkommen på  hennes fest längre känns ju verkligen bra! o ni verkar ju inte direkt bry er om de heller.

O sen kommer du o säger : nej ja tycker inte att du har nått att göra här ikväll för vi umgås ju inte längre!( vi sågs senast i torsdags?) men visst du kanske bara ville ha kompisar på din födelsedagsfest....

Men vi va kompisar eller hur var de?

Allt jag ville var att komma o fira din födelsedag plus att ja har bett om ursäkt för allt de där!


ajja orkar inte bry mig om de nått mer.... 

Din fest ditt val.

Mitt liv mitt val


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör man sådär är man inte din kompis. kompisar ställer upp & bryr sig. du borde kasnke leta efter nya kompisar det är iaf vad jga tycker. för om de hade vart dina kompisar hade du fått hänga med. men men det e ju vad jag tycker

2007-06-10 @ 12:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback