Martin Bodén -

Storhandlarn

Ja det har ju inte direkt varit kallt idag om man säger så!

Imorn är det daxs för minigolf och jag är så sjukt taggad!! Måste ju leva upp till mitt rykte och klart att det är ju kul att sånna som cassandra som ser upp till mig får vara med imorn o lära sig.

Annars så har jag även idag inhandlat lite nya kläder och det känns fint , idag blev det ett par shorts och lite mer grejer som kan behövas varma dar som den här.

Förövrigt så ser det även ut som att det blir till att inhandla en ny mobil i veckan och det känns ju underbart! har ju väntat på de ett tag nu så jag är taggad! :D

Jag hade iaf mkt pengar imorse

Och om 4 dar så kan vi fira att vi har klarat ett helt år i skolan!

Har även tillagat våfflor idag med smak av gurka i och det var faktiskt gott :P 152732-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback