Martin Bodén -

Fest

image27


I lördags så var det då äntligen daxs för Min o Kaskens födelsedagsfeest va ...!

och hur parysugen blev då inte jag när jag vaknade och mådde skit samma morgon och låg o var sjuk hela dan!!
Men jag offrade mig och åkte dit och hade rätt skoj va ... fick sällskap av polisen 3 gånger så det var ju mysigt med!

nejdå men festen var väl ganska så lyckad men eftersom att jag gick runt där halvsjuk och fick ta hand om allting hela tiden så vart det ju lite jobbigt i längden.... men men har iaf lärt mig nu att det är sååå mkt roligare att gå på en lokalfest än att ha en själv :D haha för då kan man sktia ner hur mkt man vill o slippa städa sen som jag o kasken fick ängna oss åt hela jävla natten kändes de som...

Plus att det var ett jävla tjat om nyckeln! :P

Men de va kul att de kom så mkt folk o att vi fick så mkt presenter så man får väl ända tacka sig själv o Kasken  för en fin kväll va :D (Och allt roligt INBJUDET folk som kom! :D)

Älskar dig lelle <3


image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback