Martin Bodén -

Nu händer det grejjer va!

152732-25




Jahopp lite smått knasig vecka har det har faktiskt varit måste jag säga men såhär har den typ sett ut iaf...
Måndag så fyllde jag år va och den firades med min familj och min älskade Lelle mysig dag.
Tisdag så var det ett jävla liv om den där M och sen gick det en massa jävla rykten om att jag har sagt att jag ska göra slut med lelle och det blev jag sjukt förbannad på eftersom att jag inte har sagt de plus att det var en jävla tönt som sprang omkring i kalsonger o muckade :P haha

sen har veckan bara glidigt på va men den där jävla M är lite irriterande måste jag säga jag tror faktiskt att det var såhär att den där M ville säga att hon tyckte att jag var snygg eller nått och sen gick det lite överstyr och nu har det verkligen gått för långt!!

Jag SKA ta reda på vem det är !!

Visst lite komentarer är klart att det går att skita i men när den där jävlen sen börjar sprida ut en massa jävla rykten för att förstöra då äre illla asså men det värsta är att jag VET att det är nån som sitter o ljuger mig rakt upp i ansikter och det känns fn ännu värre ändå.

Annars är det inte långt kvar till lördag o då vet vi ju alla vad som händer!

image26


Kommentarer
Postat av: kasken

jofan M is going down x)
men fan va vi ska röja!

ps. stereo saken är fixad ;D

2007-03-23 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback