Martin Bodén -

Sommaren är påväg!

152732-21


Sommaren håller på att glida in och det känns ju riktigt skönt asså!

Annars så har den här veckan varit ganska slapp och rolig än så länge och det känns ju fint!


 


Och imorn så ska jag träffa matilda och jag är taggad det var ett tag sen du kuzz! blir till att dra lite gamla skämt och snacka lite gamla och nya minnen. sen senare på kvällen kommer lelle och ska snarka hos mig.. nej sova menar jag :D


 


Och på fredag så bär det av till sthlm får väl se hur det blir med allt det där man får veta lite olika grejjer varje dag men man vet inte riktigt vad man ska tro på .P haha


 


Annars händer i helgen då?


 


Måste bara få klämma in millas otrl klyftiga kommentar på engelskan idag ... såhär gick det till va....


 


Vi skulle få öva på nån jävla lyssnar övning inför nationellaproven i engelska då ... så då fick vi ett papper där man skulle fylla i svaren sen så skulle hon starta ett band och till det här hör då att det står typ engelska nationella prov A på framsidan av pappret sen så kommer läraren fram till att hon har fel band och säger typ såhär...


 


 


- attans jag lyckades få med mig fel band... jag skulle ha tagit med mig engelska A bandet men fick med mig engelska B bandet och när hon sa engelska B vaknade milla och kläcker kommentarer med sin ösgötska :D...


 


- Men det står ju engelska A på pappret det är väl det vi har?



bra gjort!


 


älskar dig lelle<3


Kommentarer
Postat av: Lelle

Asså shit förstår du inte att jag blir inte sårad kanske men dt känns inte bra när dt är en massa bilder på marre överallt :( älskling usch asså. JAG ÄSLAKR DIG<3<3

2007-03-15 @ 10:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback