Martin Bodén -

Stockholm

152732-22



Igår så var vi i sthlm då ..... det var faktiskt jävligt kul. Jag milla och marcus ägde gatorna....

Först så var vi i nått jävla soppverk i farsta dvs förotten och ja det var inte allt för mysigt! inga coola affäfer eller nått hade dem där heller .... sen gled vi mot sthlm och gled omkring på gatorna sen efter det så gick vi på musikal och den var jävligt seg plus att jag fick typ kram i magen och riktigt satt och njöt hela pjäsen sen!!

sen drog vi oss hemåt då hängde lelle på så satt vi o snacka typ till halv 4 eller nått sen så gick vi o la oss.

Och idag har vi inte gjoirt så mkt va slappat och kollat på Hannibal rising som jag tycktee var bra men de tyckte inte lelle hon tyckten den var lite för äcklig!  den var tydligen så äcklig att hon somnade :P

VEM FN ÄR M? :P

152732-23



Älskar dig lelle <3

Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

haha ja filmen va äcklig, men det va inte därför jag somna älskling:P jag va för trött ju. liksom vi somnade ju typ vid 4 hehe. älskar dig älskling<3

2007-03-19 @ 08:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback