Martin Bodén -

Inte nådigt tjurig!

Just nu är jag bara sjukt tjurig!

Anledning till det är att jag var med robban på ikano idag och hämtade min mp3 som har varit borta i en månad ! och då tänker man ju att på en månad hinner dem ju ge den livsglädjen tillbaka ... men nej dem äckliga tjockisarna har inte lyckats med ett piss på en hel månad ... så ja ä bara äckligt sur eftersom att ja måste åka och lämna in den förbannade mp3 igen och får säkert vänta i en månad till och eftersom dem ä så otroligt värdelösa så kommer dem inte hitta något fel och ja får betala 500 kr !

Plus att det blir ju inte bättre av man måste sitta och göra världens sjukaste läxor heller!!

Plus att det blir ju inte bätte av att ja ska till vårdcentralen imorn och kommer få sitta där i flera timmar som man alltid får!

Plus att det blir ju inte bättre av att ja aldrig hittar några förbannade skor , och mina skor ä trasiga och läcker så man skulle nästan kunna ha en jävla båtmässa i dem!

ANNNNNNNNNNNGGGGGGGHHHHH

Allt känns bara jävligt fel och jobbigt just nu!!


Kommentarer
Postat av: Lelle

Nae stackars dig :/ hehe sånt som löser sig ska du se:)

2007-11-22 @ 11:03:28
Postat av: Johanna

Ajdå Martin, inte kul .. men jag kan glädja dig med att min tandställning är borta :-)

2007-11-22 @ 16:24:34
Postat av: Elin

naaw, stackars liten...
^^

2007-11-22 @ 17:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback