Martin Bodén -

Bra snack

Bra snack idag på buss 13 när en fjortistjej och en fjortiskille började tugga ordentligt lät ungefär såhär:

-Azzå shiet ja har inte varit en hel dag i skolan på hela året.. orkar inte hehehehehe
-Azzå aeh inte jag heller det är ju så jävla jobbigt
-Jag vet! vi har ändå bara tråååkiga lektioner så ja missar ju inget.
-Nej jag ska inte få nått studiebidrag.. har varit i skolan för lite..
-Men GUD!! får dem göra så?
-Ja tydligen ska ja få böta oxå
-Men vaaa?!? azzå dem är ju störda
-Ja men jag bryr mig ändå inte

Kopplade bort samtalet i några min sedan när ja lyssnade igen hörde jag tjejen hetsa:
-Alltså man blir rasist
-Jag skojjar inte man blir rasist
-Man blir mer o mer raisist
-JAG ÄR RASIST!!

Kommentarer
Postat av: britta

hahah ! fördelaktigt tugg inne på 13 ser jag... rasisterna har talat ut !

Postat av: Linnéa

Det händer mycket på vår buss. ;D

2008-12-11 @ 14:28:47
Postat av: rebecca

jag hatar tjejer x)

2008-12-16 @ 20:41:25
URL: http://risellskan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback