Martin Bodén -

Förbannade brandlarm

Idag är det då fredag och det firade jag genom att ta en ledig dag och vara hemma från skolan för att få en extra lång helg.

Kvällen spenderades med en slappkväll hemma hos mig med nicke .. de bjöds på en del filmer och en del youtubeklipp. trevligt .


Annars så har ja ju kommit på varför vi inte får någon praktik eller något roligt längre på ljunkan , det ändå roliga vi får ä brandlarm och dem ä inte ens särskilt roliga .. men dem är oxå anledningen till att vi inte får någon praktik .. enligt mig då .. för att istället för att stå för våran praktik eller något roligt så måste skolan betala för alla förbannade brandlarm  . så med andra ord så äre små snorungar som sitter o leker med tändare som gör att vi inte får komma iväg och göra något skoj . så därför ä mitt förslag att samla alla dem ungarna och när det väl brinner på riktigt någonstans slänga in dem i elden där så att dem får se hur roligt det är .. alternativt slänga dem i majbrasan i år , fast det är för dem lite mer miljövänliga .. det går ju inte åt så mycket skog då .
Eller bara ta bort alla brandlarm från ljunkan , fast då kan den ju brinna ner .... synd de vore då  .. hmm



image108

Kommentarer
Postat av: britta

asså shit ja vet att det är du som är pyromanen

Postat av: lelle

grymt cool bild assså:P
haha minnen :)

2008-01-19 @ 11:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback