Martin Bodén -

En påsk med bloggtorka.

Det var ett tag sen som jag orkade ta mig in här och faktiskt skriva något , med andra ord så har min blogg drabbats av en mindre bloggtorka som nu tycks vara över.

Det har hänt en del sen sist som sagt,
I helgen har det ju varit påsk om nån nu skulle missat det på grund av all snö ute .. men iaf i helgen så har jag mest varit hemma och umgåtts med mina kusiner som tog sig ner hit .

Fast i lördags så bjöd kasken in till 18års fest vilket senare på kvällen ledde till krogdebut , en väldigt speciell sådan.
Sjukt egentligen att det finns folk till allt .. haha under kvällens gång hann Britta och jag se en hel del på dansgolvet ..bland annat en överseriös bugg kille som gjorde allt för att imponera på tjejjen med överseriösa gympaskor .. en kines som inte nådde upp till baren .. och en ryss och ett fetto som grovhånglade hela kvällen ..stämmingsfull kväll !

image125


Och nu har man mest en veckas njutande framför sig eftersom att det är ett allitd lika skönt påsklov på en vecka.

Idag har jag inte gjort mycket , sov tydligen halva dagen och sen var min bil tydligen sugen på att åka lite så de blev till att övningsköra .. annars har de inte hänt mycket .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback