Martin Bodén -

Dagens pensionärer...

Idag måste jag berätta om min roliga bussresa som jag var med om i tisdags.
Allt utspelade sig självklart på buss 13 där allt händer och det som hände denna gång var ett en trött kille satt med fötterna uppe på sätet mitt emot något som han skulle ångra stort då en gubbe kommer på bussen och måste bestämt slå sig ner där han har fötterna, killen som nu ligger o halvsover reagerar inte alls när gubben tar ton och skriker:
-"TA NER FÖTTERNA!!!"
inget händer
-!TA NER FÖTTERNA DÅ!!!!!!!! "han låter nu argare än nånsin och tillslut skriker han
-"NEHE DÅ SÄTTER JAG MIG PÅ DIG DIN JÄVEL!!!!" sagt och gjort så sätter sig gubben på den stackarshalvsovande killen som inte fattar ett smack.. och gubben fortsätter att mala på med sin vän.
-"Dagens ungdomar! hade fn satt mig på han även om bussen varit tom.. så jävla dåligt"

och allt detta satt jag och skådade bara några cm ifrån där det hela utspelade sig..bussåkning alltså..

Kommentarer
Postat av: britta

ägglossning

Postat av: Linnea

Jag tror att DU var den "halvsovande killen" ;D.

2008-11-14 @ 17:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback