Martin Bodén -

hänger med trenden och börjar med en lista

Det är tydligen inne att ha nån form av lista på sin blogg och jag ska därför inte vara sämre så därför ska jag varje söndag slänga in en lista där jag utser veckans värsta bästa och roligaste grejer osv. 
så se nu till att göra lite roliga grejer nu då för att få äran att hamna på listan!

-Veckans grej: Den sammanlagt 15 veckor långa praktiker har gått av stapeln och är nu i full gång.


-Veckans comeback: stod jag för när jag gjorde comeback på gymmet efter min förkylning och alla blev helt till sig av lycka och ville ha mitt skåp


-Veckans märkligaste lärare: Vår datalärare som skriker can crew inte bara på lektionerna utan även när man ser honom på stan.


-Veckans roligaste: Förfesten som Britta öppnade upp portarna till igår där det spelades klassiska spel såsom tabs osv.


-Veckans tips: Gruppen "peppra kanel" på facebook där några av p&l festivalens stora stjärna manges låtar kan höras och stödjas för dess bra och givande text.

Kommentarer
Postat av: britta

tackar ödmjukast för både lista och även tipsen till min grupp martin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback