Martin Bodén -

Maskeradfest.. vilken kväll

Då var lovet slut, det var faktiskt ett riktigt roligt lov som bjöd på en massa roliga saker.

Helgen är även den över och den bjöd på nån form av kanontrevlig karetefylle-födelsedag-maskerad-halloween-fest hemma hos ebba som avslutades med en rafflande efterfest som jag hannes och britta viskade oss igenom fram till ungefär klockan 7 på morgonen då vi alla tre deckade i en förjävla skön soffa dock låg mina ben rakt ut i luften och hannes låg och fes hela natten. men så är de på efterfester. 
annars på efterfesten snackades det en hel del om att fista.. något som britta uppskattade och sa att hon alltid velat prova efter sin shocker upplevese tidigare i sitt liv.
Kvällens besvikelse var att jag aldrig köpte någon kebab något som dock läkte mina sår efter utebliven kebab var att britta gick o handlade godis för 154 kr och bjöd på.. perfekt bakfyllegäs där!
Dagen efter kan annars ha varit en av de värsta bakfyllorna i svensk historia.. inte bara för mig utan även britta och hannes tycktes uppleva en förjävla hemsk bakfylla

Kommentarer
Postat av: britta

tack för du berättade om mitt sexliv för hela sverige. tihihihihivägrar skämmas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback