Martin Bodén -

underbar start på denna fredag! slutsats .. gymkort? nej räcker med att springa till bussen

Bra start på denna morgon, skulle vara i skolan vid halv 9 så jag tänkte ta en bondbuss som är inne lite lagom sådär .. kanske att man glider in 5 min senare, men då slipper man iaf sitta och trängas med allt folk på den bussen som gick några min innan...planeringen var planerad i minsta detalj fint folk kommer alltid 5 min senare var tankarna när jag gjorde mig iordning och hade siktet på den bussen. Stressen kom krypande mer o mer eftersom klockan tycktes gå ovanligt fort idag.. brukar vara så på fredagar, så jag stressade på mig alla kläder och springer ut och ser den bonnigabussen komma åkandes på vägen.. och eftersom det är en bondbuss måste man springa till andra sidan vägen och under en tunnel osv. så jag tar fart håler på att halka ungefär 90 gånger på sträckan och springer upp för backen och tänker att jävlar så fort det går.. väl havvägs uppför backen insåg jag att jag inte var lika snabb som bussen då den passerade mig precis när jag nästan var uppe!

Så nu sitter jag här, svetten sprutar har nästan hjärttack.. men med en slutsats på att jag tydligen kan springa jävligt fort om ja ä stressad.. nästan lika snabbt som en buss.

Eftersom jag är ä lite tvär nu och svettig måste ja víla upp mig och känner att det kan vara lagom att glida in till provet vi har senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback