Martin Bodén -

Veckans lista

Ny lista och denna gång äre vecka 47 som ska krönas.


Veckans käk - Tacobuffé i ikanohuset, kan ha varit de godaste på länge värt varenda krona.

Veckans hat - Johan Palm varför är du fortfarande kvar i idol?! har inte min blogg samma effekt som fjollbinbella eller?


Veckans mest misslyckade morgon - Min fredagsmorgon ... Say no more

Veckans löfte - Har lovat det svenska folket minst ett blogginlägg per dag, något som väckt stor uppmärksamhet och jag känner nu ett väldigt ansvar.. det är så nu när jag har blivit ett med det svenska folket.

Veckans kändisträff - Sålde ett par skor till Ragnar Dahlberg i veckan, förjävla blöt typ


Kommentarer
Postat av: britta

HAHAHAHAHAHAHHAH . kunde du inte frågat honom om elvis lever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback