Martin Bodén -

Veckans lista

Nu är den här, topplistan för Vecka 46


-Veckans poppuläraste tjej: Inget snack om saken, det finns bara en Britta Palm - svartsjukedrottningen, vart hon än vänder sig är svartsjukan framme.


-Veckans värsting: Gubben på bussen påväg in till stan som ställde sig och härjade på en stackars kille och blev tillslut så arg att han satte sig på honom.


-Veckans tabbe: åka in till skolan fast det är sovmorgon, solklart veckans tabbe då jag insåg att jag kunde ha sovit liite längre, något min svenskalärare förstod och lät mig sova under lektionen när alla andra redovisade.


-Veckans fis: Mellis enormt laddade fis i bowlinghallen som fick personalen att fly ut.


-Veckans diss: Dissad av porten på jobbet när ja skulle slänga sopor och den låste ut mig.. vi hatar nu varandra.


Nästa veckas bubblare:
Veckans bästa - Blir troligen äntligen att införskaffa sig en ny mobil.. vilket brukar vara en stämmningshöjjare


Kommentarer
Postat av: britta

alla älskar mig. what's a poor girl to do!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback