Martin Bodén -

Den årliga festen

Då var det söndag igen även fast helgen nyss började.
Igår så bjöd jag in till den årliga festen hemma hos mig .. något som blivit lite av en tradition nu när det inträffat hela två gånger ! Det var faktiskt en riktigt trevlig kväll som slutade med efterfest hos mig till typ klockan 5.
Det blev även en hel del bilder då jag kände att jag var på hemmaplan och vågade visa att ja har digitalkamera.
http://martinboden.bilddagboken.se/p/main.html

Idag vinglade jag upp för att städa och blev så jävla slut att ja inte orkat göra ett rätt efter de..

Jaha mitt nya nyttiga liv gäller bara i veckorna har jag besämt mig för nu efter att ha varit onyttig i helgen.. ska man vara nyttig i veckan nu då kanske ... hmm måste man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback