Martin Bodén -

Den lediga dagen

Igår hann jag med en hel del på min lediga dag, började me att jag var fruktansvärt duktig och slet mig upp ur sängen för att städa (vuxenpoäng) för att sedan känna mig rätt stolt och åka in till stan för körlektion.
Efter de blev de till att umgås med britta va .. förjävla händelserikt och roligt !
Vi snackar misslyckade beställnigar, transvestiter på donkan osv.

Sedan blev de till att dra sig till yngves där robin o kasken höll hus och sedan dra sig hemmåt.

Gårdagens frågetecken: Och påvägen till min buss hände något som alltid händer mig .. en random hälsning igår var de en tjej som ja inte kännde igen som satt o rökte .. då kollar ja på henne .. då typ skriker hon hej .. jag funderar, känner ja henne .. orkar inte fundera o säger hej o går vidare, det kanske inte låter så jävla märkväridgt men då ska man veta att det händer fan minst 1 gång i veckan att någon random hälsar på mig o tydligen känner igen mig .. men ja känner inte igen dem och är alltid nästan säker på att ja aldrig träffat dem innan ! är jag känd eller vad äre om!?

Kommentarer
Postat av: britta

uhhhhh kändizen azz

Postat av: andra britta

skärpning nu allså martin! ansiktsträning nästa gång vi ses.

2008-09-19 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback