Martin Bodén -

Höst redan? när blir de sommar igen då!?

Nu har det verkligen gått och blivit höst något som jag märkte väldigt väl i morse påväg till skolan då jag fick kämpa för att komma ända fram till ljunkan utan att frysa fast i marken eller bara bli jävligt blå. hösten är inte uppskattad .. aeh .


Dagens värsting: Jag tydligen, då jag gick helt rakt fram inne på H&M och någon tjej som försökte se hård ut går in i mig o flyger in i en hyllstång och slår i armen.. och gick sedan vidare , jag vänder mig om o ser att hon går o tar sig om armen som hon slog i men försöker ändå se hård ut .. fick tydligen ont .

Kommentarer
Postat av: britta

svar på rubrikfrågan:

sommaren infaller vanligtivs i maj månad, men nu på senare år har vi även fått känna av sommarvärmen redan i april.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback