Martin Bodén -

Glassätning i regenet.. som vanligt

I fredags så var det dags igen, förra året vi åkte spöregnade och vi ville därför inte vara sämre i år och åkte därför i regn och rusk även i år, jag talar såklart det årliga besöket i söderköping, i år tog jag taktiken att inte ta en lika stor glass för att för en gångs skull orka äta upp hela glassen och inte lämna allt åt flugorna. Taktiken höll i sig och hela glassen slant i och efter det sat jag robin och milla med 3 kurrande magar och påvägen hem kände jag för att testa nya vägar och tog därför med mig bilen och sällskapet i den på en roadtrip som slutade med lyckat resultat, "jag borde fan bli gps" skrek jag nöjt och missade sedan en avfart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback