Martin Bodén -

Jävlar nu drar skolan igång igen! just ja jag är ju ledig!

Då var det en ny vecka då, veckan som alla småbarn har fruktat i flera månader.. veckan livet tar slut och återgår till att bara vara tråkigt och kvällarna återgår till att spenderas framför nån halvsliten läxbok med 3 lite läsk vid sidan om och kaffekokaren i högsta hugg samt en hjärna som slutat att fungera och bara tänker tankar som att städa och andra skrämmande saker faktiskt är ganska lockande.. just ja skolan börjar ju imorn! det är faktiskt snuskigkt.. nästan lite äckligt skönt att jag slipper sitta och ha ångest över allt detta ikväll och att jag slipper att ens sätta min sko i skolan igen! kanske att jag sätter in skorna bara men inte foten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback