Martin Bodén -

Lite impulstisdag bland goda mackor och minigolf

Tisdag idag och tillbaka på jobbet, kändes faktiskt riktikgt trevligt och dagen flög förbi snabbt, efter denna snabba dag blev det tydligen att impuls åka in till stan för att hänga lite med thessmo och mallan, gick tydlligen och åt lite nyttiga mackor på subway då jag hade bestämt mig för att jag absolut skulle vara nyttig idag.. det gick bra tills mallan efter maten slängde upp en choklad och tvingade i mig att äta, "vill du ha?" frågade hon och några minuter satt jag med halva chockladen i munnen.

Efter denna otroligt nyttiga macka samt lite onyttig men förjävla god choklad blev vi tydligen impulssugna på att åka och spela minigolf så åkte tydligen till valla och kände på uttrycket att hänga på låset lite granna och kom dit ca 1 min innan de stängde men lyckades ändå hinna med 18 hål, vad slutresultatet blev är det dock ingen som säkert vet, för thessmo "räknade" ihop poängen länge och tyst och muttrade obegripliga siffor som sjuor osv, och hetsa sedan något om att jag kom sist, jag insåg snabbt att det var en nypa fusk med i räkningen då detta aldrig skulle kunna inträffa minigolfkungen men jag höll tyst för att inte göra henne ledsen.

Eftersom kvällen innehållit så mycket impuls valde vi att fortsätta på den linjen och åkte därför till gamla linköping för diverse häng på en bänk med lite godis samt vitamindrycker, mallan talade ut om hur mycket hon älskade therese och räknade upp hur många gånger i sitt liv hon gråtit samtidigt som thessmo ville spy för att hon hade ont i benen..


Kommentarer
Postat av: Mallan

tydligen en bra kväll .. även om du glömde typ nämna "vatten" och "han den lilla"

2009-08-12 @ 00:41:14
Postat av: Martin

Kan ju inte få med allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback