Martin Bodén -

jagad av en get

Inatt så drömde jag att jag blev jagad av en get i typ en timme som aldrig blev trött och det blev tydligen inte jag heller, mitt i allt jagandade ringer thessmo och väcker skiten ur mig då jag tjatade på henne att följa me till ikano igår.. "vi åker om en halvtimme" skriker hon i luren klockan 10 på morgonen och så blev det efter lite hostande och gäspande. pluspoängen haglade över mig och efter att ha varit en tripp på ikano åkte ja hem och la mig för diverse däckning ute på altan i solen! det är därför en något lite brunare martin som skriver detta inlägg


Kommentarer
Postat av: termos

för det va ju inte du som tjatade livet ur mig om att följa med, jag ville bara åka lite tidigare än vad herrn behagade. Är det du som är överdrifternas herre eller ? :P

2009-06-02 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback