Martin Bodén -

Den berömda höstfesten.. vilken jävla kväll!

Igår gick den tradiotinella höstfesten av stapeln för 3e året i rad hemma hos mig på hemmplan och vilken jävla kväll det blev oxå, det var en sinnesjukt kul kväll med en klockren uppställning folk som lät alkholen flöda i mängder!

Nu är jag mest hungrig och seg och därav dröjer hela updaten om alla roliga saker som hände igår tills senare ikväll när jag fått i mig lite mat och tagit diverse stödvila... förövrigt till lagerfolket: hubbabubban uteblev igår trots klockrena försök att få tag i det! det var nära ett tag men den var tydligen slut!

Uptade kommer...

Kommentarer
Postat av: Soffi

Bra rapport Bodén!!!! Jag har kollat med leverantören och med all säkerhet så skulle det va åter i lager till absolut senast söndag nästa vecka!! :)

2009-09-27 @ 11:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback