Martin Bodén -

Diverse torsdag

Fick impulshoppa in och jobba lite idag vilket kändes väldigt uppskattat i min arbetslösa vardag som inte innehåller allt för mycket annars.. kul oxå att träffa lite gamla kändisar som man inte sett på länge!

Gled ju till jobbet med den nya skivan i stereon i bilen och ja det är troligen sverigest bästa bilskiva som någonsin har satts ihop.. eller ja det är det tills jag tröttnar på den ialla fall! men just nu är den het och den är nästan så het att folk vänder sig om när man åker förbi och börjar sjunga med i tonerna som man hör innanför dem tonade rutorna! eller så skriker dem bara till mig för att jag ska sänka.. oklart vilket det är.


Kommentarer
Postat av: Soffi

skivan ska in till oss under dagtid!!! verkställ!!

2009-09-18 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback