Martin Bodén -

En fredag bland spel och godis hets

Blev tydligen någon form av spelkväll hemma hos brille som för kvällen agerade svarttaxidriver och premiäråkte med mig jerry och robin i bilen, och det gick ju faktiskt riktikgt bra.. träffade lite rådjur osv vilket resulterade i en del tutande från brilles sida. Sedan blev det chips och godis hets blandat med lite svåra spel med frågor som ingen riktikgt visste svaren på förutom brille som inte helt oväntat vann, jag kom tvåa med mina chansingar på varenda fråga.

Runt 11 började folket tydligen att svacka lite och gick i halvdäck en efter en "vi har jobbat" skrek dem och ville sova medan jag själv som inatt sovit alldelles för många timmar och inte gjort ett skapandes dugg på hela dagen var pigg som en hund hög på crack. Fick dock tillslut ge med mig och slå mig ner i brilles bil igen som lite iskallt skjutsade hem oss utan några körkortsbevis vilket resulterade i stor hets och några svettdroppar när hon insåg detta samtidigt som en polis gjorde ett gästspel på vägen... men kvällen gick bra och det var en lugn och trevlig kväll måste jag säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback