Martin Bodén -

En tisdag bland arbetslösa folk och snabba p-nissar

Var idag iväg en sväng till arbetsförmedlingen för att tydligen hänga lite i "jobbrummet" bland 1050 andra arbetslösa stackare samt sätta in lite pengar på banken. Jag parkerade för första gången i mitt liv precis utanför arbetsförmedliningen för att slippa gå så långt då det finns risk att slita ut sig, man fick tydligen bara stå i en halvtimme och jag kände att det skulle jag nog ordna, efter besöket på arbetsförmedlingen myntade ja i några extra slantar och fick stå typ 5 min till för att hinna in på banken och lösa lite pengar men väl på banken var det några sega jävlar som skulle mynta in hela sin myntsamling som de gått och plockat från gator och sparat ihop hela livet så detta tog såklart lite tid.

Med 2 min efter att min parkering gått ut tänkte jag att äsch de kollar nog inte så jävla snabbt ja hinner lösa pengarna men ändrade mig sedan när jag såg att där stod en jävla svartklädd jänta och fingrade på bilarna, fick tydligen därför dra löpet mot bilen med folket runt om som var med på noterna och stod och klappade händerna och hejade fram mig.. väl framme vid bilen drog jag en såkallad "bolt poose" eller? och slänge mig sedan in i bilen och körde iväg innan kärringjävlen hunnit sätta dit nån lapp! det jag vill komma till är alltså att de är sinnesjukt snabba dem där jävla p-nissarna!

Kommentarer
Postat av: the man

Fast Therese hade ju hunnit till bilen snabbare

2009-09-01 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback