Martin Bodén -

Fotbollshysteri

Igår slog sig jag jerry nicke och albin ner i den berömda lokalen här på hemmaplan i malmslätt för att bevtittna diverse utklassning och målkalas ifrån Sveriges sida, Innan matchen drog vi igång nån form av chips samt tipphets och jag lyckades slänga in min tippning 30 sekunder innan de var försent medan albin inte riktikgt var lika snabb och blev utan kupong. varken målen eller tippningen gick riktikgt som planerat och efter diverse hårda ord samt skrik som ekade i lokalens tunna väggar kunde sverige ändå peta in bollen och vinna!
Efter matchen bevittnade vi alla årets upplaga av idol trots att jag igår sa att jag skulle bojkotta.. men ja kanske bojkottar nu framöver.. eller kanske efter ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback