Martin Bodén -

Grannfejden del 2 - hämden

Grannfejden som pågår här hemma fick igår en nytändning när mina grannar på övervåningen valde att återigen dra på sin stereo på högsta volym med högsta möjliga bas, detta resulterade i att hela vårat vardagsrum lät som en liten bunker i centrala bagdad, "nej nu jävlar ska dem få" skrek jag och bad morsan söka skydd och drog sedan på min stereo på så hög volym att tavlorna nästan flög av väggen. "det kan dem ha" tänkte jag och 5 min senare blev det minsanna tystare än stumffilm där uppe och jag ansåg mig själv som klar segrare i denna fejd! 

Pass på för denna fejd är lågnt ifrån över känner jag!


Kommentarer
Postat av: Robin

Målet med ravepartyt på fredag är att få dom att flytta då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback