Martin Bodén -

Grannfejden del 3 - besöket

Den pågående grannfejden på fårbetesvägen tog i fredags en mycket oväntad vändning när jag hade fest och min granne plötsligt stormar in, "jaha här ska det klagas" tänker jag men chockas snabbt av att han skriker att han bara vill ha öl och tittar sen på tjejerna dräglar lite o säger "vart har du hittat dessa puddingar då?" och till saken hör nu att min granne är inte direkt fotomodell som det kanske har framgått utan min granne är en sönderrökt gubbe i medelåldern som tycks lida av nån slags 50 - 60 års kris! Detta gjorde att jag inte blev på mitt gladaste humör när denna mannen stormar in och försöker ragga upp tjejer som är ca 40 år yngre!

Även min andra granne ovanför valde att visa sig och visa att han finns kvar igår när jag kom hem från jobbet dröjde det inte länge förrän det skakade i väggarna och musiken fullständigt dånade i vardagsrummet.
Det var inte sådär lite för högt som det brukar vara utan igår var det alldelles alldells för högt, ni vet sådär högt att så man förstod att han verkligen menade "här har du din jävel för i fredags, jag kan oxå spela hög musik om jag vill! även om jag spelar jätte dålig musik!"

När nyheten om incidenten i fredags idag kom fram till mina föräldrar beslöt de sig också för att hoppa på tåget och gå med i min grannfejd mot mina två grannar och vi är nu större än någonsin och grannfejden är hetare än vad den någonsin har varit.. undra vart detta ska sluta, undra vad nästa steg blir!


Kommentarer
Postat av: Abbeman

haha vilken jävla party pooper, in med ashberg sa jag !!

2009-09-27 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback