Martin Bodén -

Grannfejden - kan innehålla spår av en del hat!

Nu jävlar får det vara nog på dessa felskapta grannar som alltid lyckas komma och gå där jag bor! under min tid i detta hus har jag haft en jävla massa grannar som flyttat in och ut brevid oss och över oss, om detta har något att göra med att jag är en jobbig granne vet jag inte! men det jag vet är att de grannar jag har är troligen sveriges värsta grannar.. skulle de vara med i grannfejden skulle Aschberg storkna och aldrig mer våga sig hit om han fick möta dem.

Anledning till detta hat just nu är att hela vårat kök stinker gamla fimpar varje dag eftersom vår granne extrakncäker som en skorsten och röker som ett jävla ånglok och håller på tills han hostar upp sina egna lungor senare på kvällen och tror fan även att en och en annan spya har man fått höra även från denna mannen efter en hård dag som skorsten!

Grannarna som bor över mig är inte heller de så bra, sena kvällar drar de på högsta volymen på stereon i hopp om att visa grannskapet att dem har köpt en ny stereo för 20 000 kr som de vill att alla ska höra och samlas utanför för nån slags granndans! Och likt förbannat är det alltid skit musik som de spelar.. vi snackar inte nya låtar utan vi snackar gamla radioplågor från 90 talet! När musiken sedan väl tystnar och man tror att man äntligen ska få lite lugn och ro då kommer andra oväsen däruppifrån i form av diverse höga stön och gnisslande sängar!

Tänk er då detta, till vänster har vi en gubbe som hostar tills han spyr och tänder sedan en cigg igen så de luktar helvete i hela vårat kök, över oss har vi samtidigt några dårar som drar på högsta volym så de dunkar i väggarna och hosten hörs inte lika mycket och senare på kvällen är det hosta och sexstön som är temat!

Grannfejden är officellt igång, robban du är välkommen hit och banka ner en skylt!



Kommentarer
Postat av: Hannes

Gör en bi-farm.

Då kommer alla flytta.



//Hannes


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback