Martin Bodén -

Höstfesten

Den årliga höstfesten gick som sagt av stapeln för tredje året i rad i fredags och det var en mycket taggad uppställning med folk som ramlade in hemma hos mig och vardagsrummet för fyllt till max. Det hela var en såkallad "spotifyfest" och innebar naturligtvis en hel del låtbyten med en ny dj ungefär var 5:e min, men det var ändå bra drag på allsången och musiken.

Fram till klockan 1 flödade det på förjävla bra med musik och alkohol och det var en förjävla trevlig stämmning, tydligen så trevligt att min granne kom in inte för att klaga utan som han uttryckte sig "dricka lite öl och ragga" (mer om detta kan läsas i grannfejden del 3)

Alla åkte sedan med 1 bussen in mot stan.. jag med tydligen och vi drog av nån form av snabb krogrunda för att sedan möta upp thessmo och co som hade rört sig upp mot henne och höll tydligen i lite efterfest, okejdå tänkte vi och tänkte ta och titta förbi en snabbis och sen vara duktiga och åka hem.. klockan 6 åkte vi hem.. men det var ändå trevlig efterfest med diverse sjuk film samt lite gitarrspelande från mackan som gjorde sitt bästa för att komma ihåg texterna tros all alkohol i blodet!

Slutsatsen av kvällen var ändå att den ännu en gång blev sjukt lyckat.. det är något speciellt med dem där höstfästerna hemma hos Bodén!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback