Martin Bodén -

Jävlar vilken premiär!

Det nalkades hockeypremiär igår och jerry och jag var genast med på noterna och slog oss ner hemma hos honom för att ta några öl innan det var dags för den stora premiären. Han hade tydligen fixat plats åt oss i resturangen så det var bara att glida in slå sig ner och beställa in öl för 20 kr st.. med det priset är det ganska väntat att alkoholen flödade på ordentligt och att vi i 3 perioden var oväntat knackiga, runda som bollar vinglade vi sedan ner mot stan för att ta någon form av aftergame öl och sedan hävde vi i oss varsitt meal på burger king på några få minuter.

Det var en förjävla trevlig kväll och en bra match trots att den inte slutade så bra kanske men det är idag med en såkallad "träkeps" jag sitter och trycker ner detta inlägg och nu ska jag sätta min beerbong på en vattenflaska och köra all in på vattenfronten! mina tankar går idag ut till jerry som tappert klev upp och jobbade imorse klockan 8, må stödvilan vara med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback