Martin Bodén -

Lagerråttan

Fick hoppa in och gästspela lite på jobbet idag men dagen till ära var det lagerjobb som stod på tapeten vilket var ett bra tag sen så det var trevligt. Ryktet om min nya skiva har tydligen inte undgått många och inte minst lagerfolket ähla & soffi på intersport som krävde att denna skulle tas med för diverse provlyssning... resultatet blev dock överranskande negativt även om Ähla faktiskt tog ett par riktikt fina toner i sitt soloframträdande han bjöd på, annars var det mest gnäll på att låtarna var för softa, "det är ju en bilskiva" fick jag försvara mig med att säga och förklarara att det låter helt annorlunda i en bil.

Till dagen imorn har jag dock lovat att göra ett nytt försök och försöka att sätta ihop en skiva som kommer slå alla med häpnad och som ska locka fram till mycket nöjda miner! mina damer och herrar vi har årets bästa lagerskiva på ingång.. pass på!

Kommentarer
Postat av: mallan

det kan ju inte bli värre än Thereses förfest skivor iallafall...

2009-09-24 @ 22:51:20
Postat av: Anonym

du kan ju inte förklara för Fredrik att den låter bra i en bil....hmmmmmm han har ju inget körkort!! =)

2009-09-25 @ 07:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback