Martin Bodén -

En update sen sist

I fredags vaknade man upp brevid sin favvotjej efter att ha avnjutit någon form av sjukt härlig sovmorgon och följde sedan upp detta med att bara ta de lugnt hela dan för att på kvällen åka in och göra någon form av gästspel hemma hos thessmo där det var en nykter kille samt en halvnykter hund som gjorde sitt yttersta för att supa ner de 3 tjejerna som korkat upp sina vinflaskor.. jag tycker vi lyckades rätt bra!
Efter detta åkte jag nykter..jätte nykter.. hur nykter som helst..fan.. och hämtade upp min snygging och åkte hem för att pussa lite nyktra pussar på henne.

I lördags nalkades de jobb och efter jobbet hade det tydligen tillagats någon form av lyxmiddag av min kära flickvän så då fick jag glida hem och känna mig som en kung och äta vad som kan ha varit det godaste ja ätit! kvällen gick i lugnets tecken då vi båda var trötta efter diverse jobb och träningspass och slängde därför på lite filmer och hade det allmänt mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback