Martin Bodén -

Mustachkampen - vecka 2

Hade tydligen skrivit en jättelångt inlägg om detta men min dator ville utmana ödet lite och stängde därför ner detta..så därför blir de ett kortare ihopplock av vad ja skrev!

Den pågående mustachkampen går nu in på sin andra vecka och det kan redan nu börja skymtas en hel del fina hårväxter över läpparna på herrarna på intersport.. oväntade mustacher har börjat se dagsljus för första gången hos vissa och jag skulle såhär redan i vecka 2 höja min chanser från goda till otroligt goda då min växer fram sakta men säkert i en utomordentligt bra takt!

För er som inte är med på reglerna är de enkla, alla rakar sig helt den 1a januari och låter sedan mustachen växa vilt och den som sedan först tar till kvinen förlorar och så håller de på tills en man står ensam kvar.. bäddat för dramatik!

Bilder osv på deltagarna kommer att komma inom en snar framtid allt för att höja dramatiken ytterliggare för er läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback