Martin Bodén -

Nyttig tydligen!

Jag har under Januari månad bestämt mig för en lite nyttigare samt en lite vitare månad än vad som brukar infalla..man skulle kunna kalla det för recoverymånad och det känns som en mycket klok idé innan alla vårkrök som stundar under snön

Och som om inte det vore nog (och nu är de nog läge för er att stänga hakan) så har jag återigen detta år gått med i vad man skulle kunna kalla en lite nyttigare pakt, denna gången med min sötis! Den innefattar att godis får endast infalla i kroppen 1 enda gång per vecka och likaså gäller läsk.. och till detta toppas lite härliga promenader på en halvimil om inte mer varje dag för att sedan avrunda med ett litet styrkepass efter detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback