Martin Bodén -

Skärpning utlovas!

Har noterat ett stort fall på bloggläsarna och det går rykten på stan om att det inte längre presteras i bloggen som på gamla goda tiden, bara höromdan blev jag utskälld på jobbet och fick kännedom om 2 tunga avhopp bland mina trogna läsare, detta ledde till stor frustration och jag satte mig därför o skrev ner 5 inlägg på en och samma kväll allt för att rädda upp alla missade dagar då ni kära läsare har fått vara utan något att läsa!

Men nu säger jag detta för sista gången. jag ska ta tag i kragen och vika den 2 gånger och sedan skärpa mig med bloggandet och utlovar därmed igen minst ett inlägg per dag för att rädda er i den kyla som råder i landet!! om detta medför fler trogna återstår att se...

Kommentarer
Postat av: britta

im still reading strong som jag brukar säga! jag fick ett liknande fall vid förhållande intågandet.. man är tydligen inte lika rolig när man är kär! happ! men hang in bro din bloggiz är bezt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback