Martin Bodén -

Tydligen lite småhalt

Infann sig tydligen någon form av sjukt mycket snö under hela dagen snöande... såå kan man ju inte skriva?
Men det är iaf så det ligger till och efter att ha stått och skrapat bort snö från bilen i 10 min för att ens kunna tänka tanken på att kunna åka nånstans efter jobbet var det med snabba händer det fick styras då bilen inte riktikt ville hålla sig kvar på vägen. Men tack vare mina snabba händer sitter jag nu här och bilen står ute i kylan och samlar snö. Men det var inte alla som hade snabba händer noterade jag och vinkade till ett antal bilar som inte riktikgt klarat av det här med att behålla bilen på vägen!

Hur många gånger kan man skriva "snabba händer" i ett o samma inlägg är ju funderingen efter att ha läst igenom detta.. vet att du tänkte precis samma sak din jävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback